Dela min passion till nagellack!

fredag 28 september 2012

Barielle Ocean Breeze

Det var länge sen jag var med på holofredag och inte blir det bättre idag. Jag förstår inte hur ni lyckas få bilder på era holos, jag verkar aldrig ha tillfälle att lacka när solen skiner. Är hemma från jobbet när solen har gått ner och på helgerna håller den sig borta för det mesta eller så har jag inte tid att lacka om när solen väl skiner. Det är så synd!

Därför blir det ett cremelack ni får se idag och detta är också vad jag har på naglarna just nu. Ocean Breeze kom med sommarkollektionen Summer Fun från Barielle. Färgen är mer blå än grön men nog finns det några droppar grönt där i alltid.
Jag gillar Barielle och kommer väl överens med deras lack generellt. Ocean Breeze har potential att kunna täcka fullt med ett flödigt lager men jag använde två. Inga problem över huvud taget, lacket flyter ut fint och torkar fort.

Detta är väl inte den mest orginella färgen direkt, har ett par som är väldigt lika. Fint är det i vilket fall som helst!

4 kommentarer:

  1. Jag gillar också Barielle. Ett klart underskattat märke. Det här var ett trevligt lack.

    SvaraRadera
  2. Har inga Barielle sen tidigare, kanske dags att beställa sig ett gäng!

    SvaraRadera
  3. I used to buy many barielle shades, but lately I have purchased none...this is a pretty shade but they don't excite me anymore...

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)