Dela min passion till nagellack!

söndag 26 augusti 2012

Glittrig jellymacka

Så var det Lela's nailart söndag igen! Idag blev det en enkel layering i form av en jelly sandwich med en glittergradient. Gillar! Det ösregnar utanför fönstret och tycker den här manikyren passar bra till vädret.. som små fallande glittrande regndroppar.
Till detta använde jag China Glaze Pelican Gray som basen, glittet är OPI Gone Gonzo! och över detta ligger ett lager OPI Don't Touch My Tutu!.

Jag älskar detta! Mer än vad jag trodde att jag skulle göra. Pelican Gray tycker jag är lite trist på egen hand men i den här kombinationen blev det riktigt bra! :)

12 kommentarer:

  1. Vilken vacker manikyr! Den känns lugn och vilsam att titta på.

    SvaraRadera
  2. Väldigt fint. Jag tyckte att OPI Don't Touch My Tutu var lite trist själv, men helt uppenbarligen så kan man göra mycket fint med den.

    SvaraRadera
  3. Hur snyggt som helst! Underbart!

    SvaraRadera
  4. Väldigt snyggt och harmoniskt

    SvaraRadera
  5. Riktigt snyggt med layeringen i botten och tomma tippar:)

    SvaraRadera
  6. En lugn och lite romantisk mani. Snyggt!

    SvaraRadera
  7. Så snyggt! Jag har aldrig förut känt ett ha begär efter varken Gone Gonzo eller Don't Touch My Tutu, men den här skapade ju verkligen det. Så snyggt!

    SvaraRadera
  8. Det här var ju också hur läckert som helst! Väldigt rogivande!

    SvaraRadera
  9. Men vad vackert! Ska också använda tutu till mackor bestämde jag precis!

    SvaraRadera
  10. Jättevackert! Lugnt och fint :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)