Dela min passion till nagellack!

fredag 8 juni 2012

Depend 2035 Laurel Green

Det är holofredag! Depend nr 2035 som även fått namnet Laurel Green är ett ljusgrönt och lite gultonat lack som bjuder på scattered holografisk effekt, både i solsken såklart men ofta även i svagare ljus. Mycket fint!



Jag tycker att Laurel Green hade bättre formula än Steel Blue som jag tidigare visat. Här har jag tre lager men det såg egentligen bra ut vid två, det fanns lite VNL men inte så att det störde. Vid tre lager blev det i princip helt täckande och där visade Steel Blue fortfarande mycket VNL. Formulan var något tjockare (på ett bra sätt) medan torktiden var i princip samma.

Jag har bara testat två av de holografiska lacket från Depend än så länge men hittills är Laurel Green favorit! :)

6 kommentarer:

  1. Jag har en känsla av att Laurel Green är min favorit i hela kollektionen. Otroligt fin färg på detta.

    SvaraRadera
  2. Riktigt snyggt. Varför köpte jag inte den här färgen?

    SvaraRadera
  3. Är så sugen på att testa dem allihop nu när jag fått hem dem:) denna är snygg!

    SvaraRadera
  4. Det ser fint ut! Jag ser fram emot att prova mitt. :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)