Dela min passion till nagellack!

onsdag 16 maj 2012

Color Club Poptastic

Neonlack är ibland ganska besvärliga att hantera. Poptastic däremot är en fröjd att använda, det är helt underbart! Det är dock lika besvärligt att fotografera som andra neoner, det är nämligen mer lysande än vad som visas på bilderna. Poptastic kom våren 2010 med kollektionen som även den heter Poptastic.
Formulan är perfekt. Lätthanterlig och flyter ut bra trots att det är en neon, jag behövde bara två lager för att få ett täckande och jämnt resultat. Lacket torkar inte matt men inte glansigt heller, lite semimatt sådär. Ni ser det utan överlack på bilderna!

Inte så mycket mer att säga om det, förutom att om du gillar rosa neonlack så bör du köpa detta! :)

6 kommentarer:

  1. Ser nästan lite korall-rosa ut, men jag håller med dig om att neoner är ett litet hel att fota ;-)

    SvaraRadera
  2. Måste nog ha mer neoner i min samling!

    SvaraRadera
  3. Det här är så sjukt snyggt! Har verkligen massor av neonrosa lack, men konstigt nog vill jag ändå alltid ha fler. :-)

    SvaraRadera
  4. Oj, lyser det mer i verkligheten än vad det gör på korten så måste det verkligen synas ordentligt:)

    SvaraRadera
  5. Linda: Neoner är verkligen jobbiga att fota :) Den är inte det minsta korallig utan det är nog kameran som tar upp färgen fel.

    Helena: Ja!

    Nailtastic: Ja verkligen! Neoner är perfekta, blir så glad av att ha neoner på naglarna :)

    Sminkan: Verkligen!

    Lela: Det gör den :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)