Dela min passion till nagellack!

tisdag 6 mars 2012

GOSH Ocean

Ocean blev först ut att testas av mina nya lack från GOSH. Den har en metallicfinish som lämnar lite penseldrag men det gör inte så mycket för själva färgen är underbar. Turkost som skiftar åt grönt och blått i olika vinklar :)
Detta är tre lager och Seche Vite. Manikyren är en dag gammal så jag har hunnit få begynnande tip wear ser jag på bilderna. Men strunt i det! Lacket är riktigt bra och torktiden är helt okej, något längre än vad jag föredrar då jag lyckades få små märken här och där. Jag lyckades bryta av min långfingernagel lite här om dagen också så nu är naglarna lite nerfilade tyvärr... men sånt är livet :)

7 kommentarer:

  1. Underbart! Utan penseldragen hade det varit perfektion på flaska!

    SvaraRadera
  2. Mmmm vad underbart:) Undrar om jag kan lura med mig sambon på en tripp till Island bara så där?;)

    SvaraRadera
  3. Åh jag vill också ha GOSH-lack! Det ser jättefint ut!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)